Jentebølgen
Den 2. juni kl. 17.30–19.30 går startskuddet for Jentebølgen Molde på Torget!
Jentebølgen er et folkehelseløp på mellom 5-6km som er spesielt rettet mot kvinner, og har som mål å fremme fysisk aktivitet, mental helse og fellesskap. Jentebølgen handler om å oppleve mestring, ha det gøy, og oppmuntre kvinner og jenter til å være aktive, uavhengig av alder og fysisk form.
Årets løype byr på COLOR RUN – løp gjennom fargerike soner og kom i mål med et smil.
Før løpet varmer vi opp med minikonsert fra Inga Mollis og Friskis Molde sørger for en energisk oppvarming fra scenen.
I målområdet venter frukt og smoothie – perfekt etter innsatsen.
På arenaen blir det kule stands, premier og aktiviteter – og vi løper selvfølgelig for en viktig sak: Mental Helse Ungdom
Løp, gå, dans – her er det ingen tidtaking, bare glede og fellesskap !
Startnummer her: