Jentebølgen

Den 2. juni kl. 17.30–19.30 går startskuddet for Jentebølgen Molde på Torget!


Jentebølgen er et folkehelseløp på mellom 5-6km som er spesielt rettet mot kvinner, og har som mål å fremme fysisk aktivitet, mental helse og fellesskap. Jentebølgen handler om å oppleve mestring, ha det gøy, og oppmuntre kvinner og jenter til å være aktive, uavhengig av alder og fysisk form.


Årets løype byr på COLOR RUN – løp gjennom fargerike soner og kom i mål med et smil.

Før løpet varmer vi opp med minikonsert fra Inga Mollis og Friskis Molde sørger for en energisk oppvarming fra scenen.

I målområdet venter frukt og smoothie – perfekt etter innsatsen.

På arenaen blir det kule stands, premier og aktiviteter – og vi løper selvfølgelig for en viktig sak: Mental Helse Ungdom


Løp, gå, dans – her er det ingen tidtaking, bare glede og fellesskap !


Startnummer her:

www.jentebolgen.com